Przeglądaj wg Autor "Ankiel-Homa, Magdalena"
Teraz wyświetlane1 - 10 z 10
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Badania jakościowe w procesie rozwoju opakowania
Ankiel-Homa, Magdalena - Rozdział w monografii pokonferencyjnej2007The Poznań University of Economics Publishing House
Communication versus after purchase consumer dissonance
Ankiel-Homa, Magdalena - Rozdział w monografii pokonferencyjnej2005The Poznań University of Economics Publishing House
Customer's satisfaction as a goal of company's activity
Ankiel-Homa, MagdalenaOlejniczak, Tomasz - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Determinanty postrzegania wartości produktu przez konsumenta - wybrane aspekty
Ankiel-Homa, MagdalenaOlejniczak, Tomasz - Rozdział w monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Opakowanie jednostkowe jako nośnik komunikacji rynkowej
Szymczak, JadwigaAnkiel-Homa, Magdalena - Rozdział w monografii pokonferencyjnej2005The Poznań University of Economics Publishing House
Perception of product value by customers
Ankiel-Homa, MagdalenaOlejniczak, Tomasz - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Proces projektowania opakowania jednostkowego dla produktu wprowadzanego na rynek : na przykładzie produktów częstego zakupu
Ankiel-Homa, Magdalena - Rozdział w monografii pokonferencyjnej2001The Poznań University of Economics Publishing House
The Effective Methods of an Analysis the Projects of Cosmetic Packages
Ankiel-Homa, Magdalena - Rozdział w monografii pokonferencyjnej1999The Poznań University of Economics Publishing House
The Semantic Differentiating Test as a Method of an Analysis of the Consumers' Cosmetics Preferences Concerning the Projects Of Cosmetic Package
Ankiel-Homa, Magdalena - Rozdział w monografii pokonferencyjnej2007The Poznań University of Economics Publishing House
Utilisation of internet in packaging research
Ankiel-Homa, Magdalena