Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Ankiel-Homa, Magdalena"

Teraz wyświetlane1 - 10 z 10
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Badania jakościowe w procesie rozwoju opakowania

    Ankiel-Homa, Magdalena
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    2007The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    Communication versus after purchase consumer dissonance

    Ankiel-Homa, Magdalena
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    2005The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    Customer's satisfaction as a goal of company's activity

    Ankiel-Homa, Magdalena
    Olejniczak, Tomasz
  • Rozdział w monografii
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Determinanty postrzegania wartości produktu przez konsumenta - wybrane aspekty

    Ankiel-Homa, Magdalena
    Olejniczak, Tomasz
  • Rozdział w monografii
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Opakowanie jednostkowe jako nośnik komunikacji rynkowej

    Szymczak, Jadwiga
    Ankiel-Homa, Magdalena
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    2005The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    Perception of product value by customers

    Ankiel-Homa, Magdalena
    Olejniczak, Tomasz
  • Rozdział w monografii
    image
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Proces projektowania opakowania jednostkowego dla produktu wprowadzanego na rynek : na przykładzie produktów częstego zakupu

    Ankiel-Homa, Magdalena
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    2001The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    The Effective Methods of an Analysis the Projects of Cosmetic Packages

    Ankiel-Homa, Magdalena
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    1999The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    The Semantic Differentiating Test as a Method of an Analysis of the Consumers' Cosmetics Preferences Concerning the Projects Of Cosmetic Package

    Ankiel-Homa, Magdalena
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    2007The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    Utilisation of internet in packaging research

    Ankiel-Homa, Magdalena

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie