Wyszukanie zaawansowane
Ostatnie dodane pozycje
- Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Analiza otoczenia przedsiębiorstwa handlowego na przykładzie grupy Carrefour
- Rozdział w monografii2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Oddziaływanie instrumentów wspierania eksportu na przedsiębiorstwo - ujęcie modelowe
- Rozdział w monografii2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Słowo wstępne
- Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Franchising jako strategia rozwoju sieci sklepów CHATA POLSKA
- Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Pomysł na rozwój sieci sprzedaży „Piotr i Paweł”
Najczęściej wyświetlane
- Rozdział w monografii2016Wydawnictwo C.H. Beck
Klienci instytucji kredytowych i tworzona dla nich wartość
- Rozdział w monografii1992Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Przesłanki i bariery rozwoju nowo powstałych drobnych jednostek produkcyjnych
- Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Wiedza z zakresu geografii, krajoznawstwa i dziedzictwa kulturowego niezbędna w pracy pilota
- Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Metoda wywiadu bezpośredniego - determinanty skuteczności
- Rozdział w monografii1998Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Społeczno-ekonomiczna struktura przestrzenna województwa gorzowskiego w ujęciu wielozmiennym