Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Bartosik-Purgat, Małgorzata"

Teraz wyświetlane1 - 12 z 12
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Decyzje nabywcze młodych Europejczyków - ważność czynników wyboru

    Bartosik-Purgat, Małgorzata
  • Redakcja monografii
    image
    2009Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniuotherother

    Determinanty i wyzwania gospodarki światowej

    Najlepszy, Eugeniusz
    Bartosik-Purgat, Małgorzata
  • Rozdział w monografii
    2017Wydawnictwo Naukowe PWNclosedaccessclosedaccess

    Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw

    Bartosik-Purgat, Małgorzata
    Wysocka, Katarzyna
  • Rozdział w monografii
    2017Wydawnictwo Naukowe PWNclosedaccessclosedaccess

    Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji

    Linkiewicz, Agata
    Bartosik-Purgat, Małgorzata
  • Rozdział w monografii
    2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Kraj pochodzenia produktu - kryterium wyborów konsumpcyjnych młodych konsumentów w Polsce i Hiszpanii

    Bartosik-Purgat, Małgorzata
  • Rozdział w monografii
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Strategie różnicowania jako wynik wpływu kultury narodowej na działalność marketingową na rynku międzynarodowym

    Bartosik-Purgat, Małgorzata
  • Rozdział w monografii
    image
    2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Szok kulturowy oraz jego przezwyciężanie w aspekcie międzynarodowych strategii personalnych

    Bartosik-Purgat, Małgorzata
  • Monografia
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Uwarunkowania kulturowe w marketingu międzynarodowym

    Bartosik-Purgat, Małgorzata
  • Rozdział w monografii
    2017Wydawnictwo Naukowe PWNclosedaccessclosedaccess

    Wstęp

    Bartosik-Purgat, Małgorzata
  • Redakcja monografii
    2017Wydawnictwo Naukowe PWNclosedaccessclosedaccess

    Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe

    Bartosik-Purgat, Małgorzata
  • Rozdział w monografii
    2017Wydawnictwo Naukowe PWNclosedaccessclosedaccess

    Zamiast zakończenia - inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów

    Bartosik-Purgat, Małgorzata
    Mruk, Henryk
  • Rozdział w monografii
    image
    2009Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniuotherother

    Znaczenie innowacyjności konsumenta międzynarodowego dla kształtowania strategii marketingowej przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych

    Bartosik-Purgat, Małgorzata

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie