Przeglądaj wg Autor "Bartosik-Purgat, Małgorzata"
Teraz wyświetlane1 - 12 z 12
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Decyzje nabywcze młodych Europejczyków - ważność czynników wyboru
Bartosik-Purgat, Małgorzata - Redakcja monografii2009Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Determinanty i wyzwania gospodarki światowej
Najlepszy, EugeniuszBartosik-Purgat, Małgorzata - Rozdział w monografii2017Wydawnictwo Naukowe PWN
Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw
Bartosik-Purgat, MałgorzataWysocka, Katarzyna - Rozdział w monografii2017Wydawnictwo Naukowe PWN
Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji
Linkiewicz, AgataBartosik-Purgat, Małgorzata - Rozdział w monografii2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Kraj pochodzenia produktu - kryterium wyborów konsumpcyjnych młodych konsumentów w Polsce i Hiszpanii
Bartosik-Purgat, Małgorzata - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Strategie różnicowania jako wynik wpływu kultury narodowej na działalność marketingową na rynku międzynarodowym
Bartosik-Purgat, Małgorzata - Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Szok kulturowy oraz jego przezwyciężanie w aspekcie międzynarodowych strategii personalnych
Bartosik-Purgat, Małgorzata - Monografia2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Uwarunkowania kulturowe w marketingu międzynarodowym
Bartosik-Purgat, Małgorzata - Rozdział w monografii2017Wydawnictwo Naukowe PWN
Wstęp
Bartosik-Purgat, Małgorzata - Redakcja monografii2017Wydawnictwo Naukowe PWN
Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe
Bartosik-Purgat, Małgorzata - Rozdział w monografii2017Wydawnictwo Naukowe PWN
Zamiast zakończenia - inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów
Bartosik-Purgat, MałgorzataMruk, Henryk - Rozdział w monografii2009Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Znaczenie innowacyjności konsumenta międzynarodowego dla kształtowania strategii marketingowej przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych
Bartosik-Purgat, Małgorzata