Przeglądaj wg Autor "Borusiak, Barbara"
Teraz wyświetlane1 - 9 z 9
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Monografia2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Merchandising
Borusiak, Barbara - Monografia2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Merchandising
Borusiak, Barbara - Rozdział w monografii pokonferencyjnej1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Merchandising w przedsiębiorstwie handlowym
Borusiak, Barbara - Rozdział w monografii1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Przychody ze sprzedaży, marża i zysk jako przedmiot badań
Borusiak, Barbara - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Strategie marketingowe w handlu detalicznym i ich oddziaływanie na zachowania nabywców - analiza porównawcza Polska-Niemcy
Borusiak, BarbaraMałkowska, MagdalenaMikołajczyk, JanSławińska, Maria - Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Tworzenie portfela produktów w przedsiębiorstwie handlu detalicznego
Borusiak, Barbara - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Wykorzystanie opcji rzeczywistych w planowaniu strategicznym
Borusiak, Barbara - Monografia1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem na przykładach
Borusiak, BarbaraMikołajczyk, JanUrbanowska-Sojkin, Elżbieta - Monografia1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem na przykładach
Borusiak, BarbaraMikołajczyk, JanUrbanowska-Sojkin, Elżbieta