Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Borusiak, Barbara"

Teraz wyświetlane1 - 10 z 10
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Monografia
    2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Merchandising

    Borusiak, Barbara
  • Monografia
    2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Merchandising

    Borusiak, Barbara
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Merchandising w przedsiębiorstwie handlowym

    Borusiak, Barbara
  • Rozdział w monografii
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Możliwości rozwoju polskiego przedsiębiorstwa sieciowego - TRAPEX S.A.

    Borusiak, Barbara
  • Rozdział w monografii
    image
    1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Przychody ze sprzedaży, marża i zysk jako przedmiot badań

    Borusiak, Barbara
  • Rozdział w monografii
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Strategie marketingowe w handlu detalicznym i ich oddziaływanie na zachowania nabywców - analiza porównawcza Polska-Niemcy

    Borusiak, Barbara
    Małkowska, Magdalena
    Mikołajczyk, Jan
    Sławińska, Maria
  • Rozdział w monografii
    2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Tworzenie portfela produktów w przedsiębiorstwie handlu detalicznego

    Borusiak, Barbara
  • Rozdział w monografii
    image
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Wykorzystanie opcji rzeczywistych w planowaniu strategicznym

    Borusiak, Barbara
  • Monografia
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem na przykładach

    Borusiak, Barbara
    Mikołajczyk, Jan
    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Monografia
    1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem na przykładach

    Borusiak, Barbara
    Mikołajczyk, Jan
    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie