Przeglądaj wg Autor "Chłodnicki, Marcin"
Teraz wyświetlane1 - 9 z 9
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii pokonferencyjnej2001The Poznań University of Economics Publishing House
Guarantees and Complaint Managementin Process of Building Customer Loyalty
Chłodnicki, Marcin - Rozdział w monografii2001Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Komputeryzacja w usługach
Chłodnicki, Marcin - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Kształtowanie relacji rynkowych jako podstawowy proces usług profesjonalnych
Chłodnicki, Marcin - Rozdział w monografii2001Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Usługi leasingowe
Chłodnicki, Marcin - Rozdział w monografii2001Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Usługi profesjonalne
Chłodnicki, Marcin - Monografia2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Usługi profesjonalne : przez jakość do lojalności klientów
Chłodnicki, Marcin - Rozdział w monografii pokonferencyjnej2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Usługi profesjonalne w aspekcie gwarancji jakości
Chłodnicki, Marcin - Rozdział w monografii pokonferencyjnej1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Wiedza na temat marketingu relacyjnego i jej wykorzystanie w usługach doradztwa gospodarczo-prawnego w Polsce
Dymek, JoannaChłodnicki, Marcin - Rozdział w monografii pokonferencyjnej1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zintegrowane zarządzanie zleceniem - jako droga do budowania lojalności klientów w usługach profesjonalnych
Chłodnicki, Marcin