Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Chłodnicki, Marcin"

Teraz wyświetlane1 - 9 z 9
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    2001The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    Guarantees and Complaint Managementin Process of Building Customer Loyalty

    Chłodnicki, Marcin
  • Rozdział w monografii
    image
    2001Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Komputeryzacja w usługach

    Chłodnicki, Marcin
  • Rozdział w monografii
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Kształtowanie relacji rynkowych jako podstawowy proces usług profesjonalnych

    Chłodnicki, Marcin
  • Rozdział w monografii
    image
    2001Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Usługi leasingowe

    Chłodnicki, Marcin
  • Rozdział w monografii
    image
    2001Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Usługi profesjonalne

    Chłodnicki, Marcin
  • Monografia
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Usługi profesjonalne : przez jakość do lojalności klientów

    Chłodnicki, Marcin
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Usługi profesjonalne w aspekcie gwarancji jakości

    Chłodnicki, Marcin
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Wiedza na temat marketingu relacyjnego i jej wykorzystanie w usługach doradztwa gospodarczo-prawnego w Polsce

    Dymek, Joanna
    Chłodnicki, Marcin
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zintegrowane zarządzanie zleceniem - jako droga do budowania lojalności klientów w usługach profesjonalnych

    Chłodnicki, Marcin

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie