Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Ciechomski, Wiesław"

Teraz wyświetlane1 - 6 z 6
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    image
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Instrumenty promocji w miejscu sprzedaży

    Ciechomski, Wiesław
  • Rozdział w monografii
    image
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Koncentracja handlu jako sposób uzyskiwania przewagi konkurencyjnej

    Ciechomski, Wiesław
  • Rozdział w monografii
    image
    2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Rola badań marketingowych w prognozowaniu pojemności i chłonności rynku

    Ciechomski, Wiesław
  • Rozdział w monografii
    image
    1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Rola marketingu w agrobiznesie

    Ciechomski, Wiesław
  • Rozdział w monografii
    2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Rola usług dodatkowych świadczonych przez detalistę w zarządzaniu produktem

    Ciechomski, Wiesław
  • Monografia
    2001Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniuotherother

    Uwarunkowania i możliwości sterowania ryzykiem w produkcji rolnej

    Szulce, Halina
    Ciechomski, Wiesław
    Romanowski, Robert
    Walkowiak, Katarzyna

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie