Przeglądaj wg Autor "Ciechomski, Wiesław"
Teraz wyświetlane1 - 6 z 6
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Instrumenty promocji w miejscu sprzedaży
Ciechomski, Wiesław - Rozdział w monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Koncentracja handlu jako sposób uzyskiwania przewagi konkurencyjnej
Ciechomski, Wiesław - Rozdział w monografii2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Rola badań marketingowych w prognozowaniu pojemności i chłonności rynku
Ciechomski, Wiesław - Rozdział w monografii1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Rola marketingu w agrobiznesie
Ciechomski, Wiesław - Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Rola usług dodatkowych świadczonych przez detalistę w zarządzaniu produktem
Ciechomski, Wiesław - Monografia2001Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uwarunkowania i możliwości sterowania ryzykiem w produkcji rolnej
Szulce, HalinaCiechomski, WiesławRomanowski, RobertWalkowiak, Katarzyna