Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Florek, Magdalena"

Teraz wyświetlane1 - 11 z 11
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Dopasowanie wizerunków wydarzenia i destynacji na przykładzie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006 w Niemczech

    Florek, Magdalena
    Insch, Andrea
  • Rozdział w monografii
    image
    2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Funkcjonowanie marketingu sieciowego w Polsce

    Florek, Magdalena
  • Redakcja monografii
    image
    2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Marketing terytorialny : możliwości aplikacji, kierunki rozwoju

    Szulce, Halina
    Florek, Magdalena
  • Redakcja monografii
    image
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Marketing terytorialny : studia przypadków

    Florek, Magdalena
    Janiszewska, Karolina
  • Rozdział w monografii
    image
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Możliwości zastosowania narzędzi marketingu w gminie : w kontekście wyników badań w gminach regionu wielkopolskiego

    Florek, Magdalena
  • Monografia
    2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Podstawy marketingu terytorialnego

    Florek, Magdalena
  • Monografia
    2013Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniuclosedaccessclosedaccess

    Podstawy marketingu terytorialnego

    Florek, Magdalena
  • Monografia
    2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznejotherother

    Podstawy marketingu terytorialnego

    Florek, Magdalena
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    2004The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    Possibilities and trends in implementing territorial marketing in region

    Florek, Magdalena
  • Rozdział w monografii
    2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Struktura i możliwości aplikacji instrumentów marketingu teryrorialnego

    Florek, Magdalena
  • Rozdział w monografii
    image
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Znaczenie kampanii popierających zakup produktów krajowych w konkurowaniu z producentami dóbr importowanych na przykładzie Australii, Nowej Zelandii i Polski

    Insch, Andrea
    Conejo, Francisco
    Florek, Magdalena

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie