Przeglądaj wg Autor "Florek, Magdalena"
Teraz wyświetlane1 - 11 z 11
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Dopasowanie wizerunków wydarzenia i destynacji na przykładzie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006 w Niemczech
Florek, MagdalenaInsch, Andrea - Rozdział w monografii2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Funkcjonowanie marketingu sieciowego w Polsce
Florek, Magdalena - Redakcja monografii2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketing terytorialny : możliwości aplikacji, kierunki rozwoju
Szulce, HalinaFlorek, Magdalena - Redakcja monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketing terytorialny : studia przypadków
Florek, MagdalenaJaniszewska, Karolina - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Możliwości zastosowania narzędzi marketingu w gminie : w kontekście wyników badań w gminach regionu wielkopolskiego
Florek, Magdalena - Monografia2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Podstawy marketingu terytorialnego
Florek, Magdalena - Monografia2013Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Podstawy marketingu terytorialnego
Florek, Magdalena - Monografia2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej
Podstawy marketingu terytorialnego
Florek, Magdalena - Rozdział w monografii pokonferencyjnej2004The Poznań University of Economics Publishing House
Possibilities and trends in implementing territorial marketing in region
Florek, Magdalena - Rozdział w monografii2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Struktura i możliwości aplikacji instrumentów marketingu teryrorialnego
Florek, Magdalena - Rozdział w monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Znaczenie kampanii popierających zakup produktów krajowych w konkurowaniu z producentami dóbr importowanych na przykładzie Australii, Nowej Zelandii i Polski
Insch, AndreaConejo, FranciscoFlorek, Magdalena