Przeglądaj wg Autor "Fonfara, Krzysztof"
Teraz wyświetlane1 - 14 z 14
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii1998Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Analiza procesów internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw (wyniki badań empirycznych)
Fonfara, Krzysztof - Rozdział w monografii1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Czynniki strukturalne i koniunkturalne determinujące eksport dóbr inwestycyjnych przez Polimex-Cekop na rynek iracki
Bamber, BogusławFonfara, Krzysztof - Rozdział w monografii1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Internacjonalizacja przedsiębiorstwa a jego zorientowanie marketingowe
Fonfara, Krzysztof - Rozdział w monografii pokonferencyjnej1998Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Inwestycje zagraniczne w prywatyzowanych przedsiębiorstwach państwowych
Fonfara, KrzysztofSzczepański, Robert - Redakcja monografii2014Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing międzynarodowy : współczesne trendy i praktyka
Fonfara, Krzysztof - Monografia2014Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Fonfara, Krzysztof - Rozdział w monografii pokonferencyjnej1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketingowe zorientowanie firmy na przykładzie badań polskich przedsiębiorstw
Fonfara, Krzysztof - Rozdział w monografii2002Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Stopień zorientowania rynkowego firmy a realizacja strategii marketingowej przez przedsiębiorstwa w Polsce, na Węgrzech i w Wielkiej Brytanii
Fonfara, KrzysztofSzczepański, RobertBeracs, JozsefHooley, Graham - Rozdział w monografii2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Strategie marketingowe w biznesie międzynarodowym
Fonfara, Krzysztof - Rozdział w monografii2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Strategie marketingowe w biznesie międzynarodowym
Fonfara, Krzysztof - Rozdział w monografii1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
The bonds of explorers from East Europe with home and foreign markets
Fonfara, Krzysztof - Monografia1992Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zagadnienia marketingu międzynarodowego
Fonfara, Krzysztof - Rozdział w monografii2002Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zasoby marketingowe firmy jako determinanta sukcesu na przykładzie przedsiębiorstw z Polski, Wielkiej Brytanii i Węgier
Fonfara, KrzysztofŁuczak, MiłoszHooley, GrahamBeracs, Jozsef - Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Źródła przewagi konkurencyjnej w świetle teorii zasobowej firmy - międzynarodowa analiza porównawcza
Fonfara, KrzysztofSzczepański, Robert