Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Fonfara, Krzysztof"

Teraz wyświetlane1 - 14 z 14
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    image
    1998Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Analiza procesów internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw (wyniki badań empirycznych)

    Fonfara, Krzysztof
  • Rozdział w monografii
    image
    1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Czynniki strukturalne i koniunkturalne determinujące eksport dóbr inwestycyjnych przez Polimex-Cekop na rynek iracki

    Bamber, Bogusław
    Fonfara, Krzysztof
  • Rozdział w monografii
    image
    1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Internacjonalizacja przedsiębiorstwa a jego zorientowanie marketingowe

    Fonfara, Krzysztof
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    1998Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Inwestycje zagraniczne w prywatyzowanych przedsiębiorstwach państwowych

    Fonfara, Krzysztof
    Szczepański, Robert
  • Redakcja monografii
    2014Wydawnictwo Naukowe PWNclosedaccessclosedaccess

    Marketing międzynarodowy : współczesne trendy i praktyka

    Fonfara, Krzysztof
  • Monografia
    2014Polskie Wydawnictwo Ekonomiczneclosedaccessclosedaccess

    Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

    Fonfara, Krzysztof
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Marketingowe zorientowanie firmy na przykładzie badań polskich przedsiębiorstw

    Fonfara, Krzysztof
  • Rozdział w monografii
    2002Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Stopień zorientowania rynkowego firmy a realizacja strategii marketingowej przez przedsiębiorstwa w Polsce, na Węgrzech i w Wielkiej Brytanii

    Fonfara, Krzysztof
    Szczepański, Robert
    Beracs, Jozsef
    Hooley, Graham
  • Rozdział w monografii
    2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Strategie marketingowe w biznesie międzynarodowym

    Fonfara, Krzysztof
  • Rozdział w monografii
    2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Strategie marketingowe w biznesie międzynarodowym

    Fonfara, Krzysztof
  • Rozdział w monografii
    image
    1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    The bonds of explorers from East Europe with home and foreign markets

    Fonfara, Krzysztof
  • Monografia
    1992Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zagadnienia marketingu międzynarodowego

    Fonfara, Krzysztof
  • Rozdział w monografii
    2002Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zasoby marketingowe firmy jako determinanta sukcesu na przykładzie przedsiębiorstw z Polski, Wielkiej Brytanii i Węgier

    Fonfara, Krzysztof
    Łuczak, Miłosz
    Hooley, Graham
    Beracs, Jozsef
  • Rozdział w monografii
    image
    2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Źródła przewagi konkurencyjnej w świetle teorii zasobowej firmy - międzynarodowa analiza porównawcza

    Fonfara, Krzysztof
    Szczepański, Robert

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie