Przeglądaj wg Autor "Frąckiewicz, Ewa"
Teraz wyświetlane1 - 4 z 4
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Adaptacja innowacji technologicznych przez klientów indywidualnych
Frąckiewicz, Ewa - Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Ilościowe a jakościowe metody badania opinii i postaw konsumentów wobec produktów innowacyjnych
Frąckiewicz, EwaMarkowicz, Iwona - Rozdział w monografii2010Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Kształtowanie polityki produktu w wyniku procesu starzenia się społeczeństwa
Frąckiewicz, Ewa - Rozdział w monografii2008Zarządzanie produktem - teoria, praktyka, perspektywy
Teoretyczne przesłanki segmentacji klientów online i ich empiryczna weryfikacja
Frąckiewicz, Ewa