Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Frąckiewicz, Ewa"

Teraz wyświetlane1 - 4 z 4
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Adaptacja innowacji technologicznych przez klientów indywidualnych

    Frąckiewicz, Ewa
  • Rozdział w monografii
    2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Ilościowe a jakościowe metody badania opinii i postaw konsumentów wobec produktów innowacyjnych

    Frąckiewicz, Ewa
    Markowicz, Iwona
  • Rozdział w monografii
    image
    2010Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniuotherother

    Kształtowanie polityki produktu w wyniku procesu starzenia się społeczeństwa

    Frąckiewicz, Ewa
  • Rozdział w monografii
    2008Zarządzanie produktem - teoria, praktyka, perspektywyotherother

    Teoretyczne przesłanki segmentacji klientów online i ich empiryczna weryfikacja

    Frąckiewicz, Ewa

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie