Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Grębosz, Magdalena"

Teraz wyświetlane1 - 3 z 3
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    La position concurrentielle de la Pologne pour les investisseurs étrangers après adhésion à l'Union Européenne

    Grębosz, Magdalena
    Otto, Jacek
  • Rozdział w monografii
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Wpływ wielkości firmy, rodzaju działalności oraz branży na stopień umiędzynarodowienia strategii marki

    Grębosz, Magdalena
  • Rozdział w monografii
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zalety i wady realizowanych strategii marki w zależności od stopnia ich umiędzynarodowienia

    Grębosz, Magdalena
    Kazimierska, Marianna

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie