Przeglądaj wg Autor "Grzesiuk, Aleksandra"
Teraz wyświetlane1 - 6 z 6
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii pokonferencyjnej2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Determinanty dystrybucji na rynku Unii Europejskiej. Implikacje dla polskich przedsiębiorstw
Grzesiuk, Aleksandra - Rozdział w monografii2002Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Etnocentryzm konsumencki jako bariera wejścia na rynki zagraniczne
Grzesiuk, Aleksandra - Rozdział w monografii1998Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Orientacja marketingowa jako element przewagi konkurencyjnej na rynku międzynarodowym
Grzesiuk, Aleksandra - Rozdział w monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Rozwój portfela produktów w handlu detalicznym w kierunku dywersyfikacji
Grzesiuk, Aleksandra - Rozdział w monografii pokonferencyjnej1998Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Strategia produktu na rynku międzynarodowym
Grzesiuk, Aleksandra - Rozdział w monografii2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Strategie cenowe przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych. Wybrane aspekty
Grzesiuk, Aleksandra