Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Hereźniak, Marta"

Teraz wyświetlane1 - 4 z 4
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Budowanie marki narodowej poprzez zarządzanie efektem kraju pochodzenia. Przypadek Forum Wiodących Hiszpańskich Marek

    Hereźniak, Marta
  • Rozdział w monografii
    2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Kreowanie marki narodowej : rola idei przewodniej na przykładzie na przykładzie projektu "Marka dla Polski"

    Hereźniak, Marta
  • Rozdział w monografii
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Marki etyczne : wyzwania w zakresie pozycjonowania i komunikacji ze współczesnymi interesariuszami

    Hereźniak, Marta
    Nikodemska-Wołowik, Anna Maria
  • Rozdział w monografii
    2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Od marki produktu do marki korporacyjnej - tożsamość i reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw

    Hereźniak, Marta

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie