Przeglądaj wg Autor "Hereźniak, Marta"
Teraz wyświetlane1 - 4 z 4
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Budowanie marki narodowej poprzez zarządzanie efektem kraju pochodzenia. Przypadek Forum Wiodących Hiszpańskich Marek
Hereźniak, Marta - Rozdział w monografii2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Kreowanie marki narodowej : rola idei przewodniej na przykładzie na przykładzie projektu "Marka dla Polski"
Hereźniak, Marta - Rozdział w monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marki etyczne : wyzwania w zakresie pozycjonowania i komunikacji ze współczesnymi interesariuszami
Hereźniak, MartaNikodemska-Wołowik, Anna Maria - Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Od marki produktu do marki korporacyjnej - tożsamość i reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw
Hereźniak, Marta