Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Janiszewska, Karolina"

Teraz wyświetlane1 - 11 z 11
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    2004The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    Brand loyalty on fast moving consumer goods (FMCG) market in Wielkopolska region

    Janiszewska, Karolina
  • Rozdział w monografii
    image
    2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Determinanty wyboru strategii budowania lub nabywania marki

    Janiszewska, Karolina
  • Rozdział w monografii
    image
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Determinanty wyznaczające poziom lojalności wobec marki na rynku dóbr konsumpcyjnych częstego zakupu

    Janiszewska, Karolina
  • Redakcja monografii
    image
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Marketing terytorialny : studia przypadków

    Florek, Magdalena
    Janiszewska, Karolina
  • Rozdział w monografii
    image
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Możliwości budowania przewagi konkurencyjnej na podstawie marki

    Janiszewska, Karolina
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Możliwości i warunki konkurowania jakością na rynku agencji reklamowych

    Janiszewska, Karolina
    Korobacz, Maciej
  • Rozdział w monografii
    2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Możliwości wykorzystania technik kreowania tożsamości marki w koncepcji marki terytorialnej

    Janiszewska, Karolina
  • Monografia
    2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zarządzanie marką

    Szulce, Halina
    Janiszewska, Karolina
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zasady współpracy z firmą świadczącą usługi profesjonalne

    Korobacz, Maciej
    Janiszewska, Karolina
  • Rozdział w monografii
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zastosowanie koncepcji USP w strategii rozwoju miasta na przykładzie miasta Kórnik

    Janiszewska, Karolina
  • Rozdział w monografii
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Znaczenie i funkcje pośredników handlowych w tworzeniu lojalności konsumentów wobec marki na rynku dóbr konsumpcyjnych częstego zakupu

    Janiszewska, Karolina

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie