Przeglądaj wg Autor "Jeszka, Anna Maria"
Teraz wyświetlane1 - 11 z 11
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Koncepcja efektywnej strategii obsługi klienta w łańcuchu dostaw na przykładzie firmy Dell Computer Corporation
Jeszka, Anna Maria - Rozdział w monografii2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Logistyczna obsługa klienta w branży przesyłek ekspresowych
Jeszka, Anna Maria - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Logistyka dystrybucji w Coca-Cola Company
Jeszka, Anna Maria - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Podstawy teoretyczne
Jeszka, Anna Maria - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Rynek i branża usług logistycznych
Jeszka, Anna Maria - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Strategie firm
Jeszka, Anna MariaBukalska, Teresa - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Strategie logistyczne
Jeszka, Anna Maria - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Studia przypadków
Bukalska, TeresaJeszka, Anna Maria - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
System dostaw kurierskich na przykładzie MS STOLICA
Jeszka, Anna Maria - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Teoretyczne podstawy badania sektora usług logistycznych
Jeszka, Anna Maria - Rozdział w monografii pokonferencyjnej2004The Poznań University of Economics Publishing House
Trends in the express industry and their impact on express companies in Europe
Jeszka, Anna Maria