Przeglądaj wg Autor "Kłeczek, Ryszard"
Teraz wyświetlane1 - 5 z 5
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii2010Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Jak zwiększać wiedzę o kapitale marki?
Kłeczek, Ryszard - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketingowe czynniki wzrostu wartości marki
Kłeczek, Ryszard - Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Rentowność produktów, klientów. Wybrane problemy związane z wykorzystaniem rachunku kosztów działań do oceny efektywności działań marketingowych
Kłeczek, Ryszard - Rozdział w monografii pokonferencyjnej1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Techniki kreatywne w reklamie usług profesjonalnych
Kłeczek, Ryszard - Monografia2013Wolters Kluwer
Zarządzanie marką
Kall, JacekKłeczek, RyszardSagan, Adam