Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kall, Jacek"

Teraz wyświetlane1 - 15 z 15
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    2002The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    Customer satisfaction in building strong brands

    Kall, Jacek
  • Rozdział w monografii
    image
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Instrumenty promocji sprzedaży wykorzystywane we wprowadzaniu na rynek nowego produktu

    Kall, Jacek
  • Rozdział w monografii
    image
    1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Marketing regionalny - istota i praktyczne aspekty stosowania

    Kall, Jacek
    Sojkin, Bogdan
  • Rozdział w monografii
    image
    1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Model podejmowania decyzji przez konsumenta Engela, Kollata i Blackwella jako jedna z przesłanek planowania mieszanki promocyjnej

    Kall, Jacek
  • Rozdział w monografii
    image
    2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Strategia rozciągania marki

    Kall, Jacek
  • Monografia
    2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Tożsamość marek należących do sieci detalicznych

    Kall, Jacek
  • Rozdział w monografii
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Wprowadzenie

    Sojkin, Bogdan
    Kall, Jacek
  • Rozdział w monografii
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Wprowadzenie

    Sojkin, Bogdan
    Kall, Jacek
  • Monografia
    2013Wolters Kluwerclosedaccessclosedaccess

    Zarządzanie marką

    Kall, Jacek
    Kłeczek, Ryszard
    Sagan, Adam
  • Redakcja monografii
    image
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zarządzanie produktem - teoria, praktyka, perspektywy

    Kall, Jacek
    Sojkin, Bogdan
  • Redakcja monografii
    image
    2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości

    Kall, Jacek
    Sojkin, Bogdan
  • Redakcja monografii
    image
    2010Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniuotherother

    Zarządzanie produktem : kreowanie marki

    Kall, Jacek
    Sojkin, Bogdan
  • Redakcja monografii
    image
    2010Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniuotherother

    Zarządzanie produktem : kreowanie produktu

    Kall, Jacek
    Sojkin, Bogdan
  • Redakcja monografii
    image
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zarządzanie produktem w warunkach globalizacji gospodarki

    Kall, Jacek
    Sojkin, Bogdan
  • Rozdział w monografii
    image
    1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zastosowanie metody DAGMAR dla pomiaru efektywności działań promocyjnych przedsiębiorstw handlowych

    Kall, Jacek

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie