Przeglądaj wg Autor "Kall, Jacek"
Teraz wyświetlane1 - 15 z 15
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii pokonferencyjnej2002The Poznań University of Economics Publishing House
Customer satisfaction in building strong brands
Kall, Jacek - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Instrumenty promocji sprzedaży wykorzystywane we wprowadzaniu na rynek nowego produktu
Kall, Jacek - Rozdział w monografii1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketing regionalny - istota i praktyczne aspekty stosowania
Kall, JacekSojkin, Bogdan - Rozdział w monografii1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Model podejmowania decyzji przez konsumenta Engela, Kollata i Blackwella jako jedna z przesłanek planowania mieszanki promocyjnej
Kall, Jacek - Rozdział w monografii2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Strategia rozciągania marki
Kall, Jacek - Monografia2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Tożsamość marek należących do sieci detalicznych
Kall, Jacek - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Wprowadzenie
Sojkin, BogdanKall, Jacek - Rozdział w monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Wprowadzenie
Sojkin, BogdanKall, Jacek - Monografia2013Wolters Kluwer
Zarządzanie marką
Kall, JacekKłeczek, RyszardSagan, Adam - Redakcja monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zarządzanie produktem - teoria, praktyka, perspektywy
Kall, JacekSojkin, Bogdan - Redakcja monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości
Kall, JacekSojkin, Bogdan - Redakcja monografii2010Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Zarządzanie produktem : kreowanie marki
Kall, JacekSojkin, Bogdan - Redakcja monografii2010Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Zarządzanie produktem : kreowanie produktu
Kall, JacekSojkin, Bogdan - Redakcja monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zarządzanie produktem w warunkach globalizacji gospodarki
Kall, JacekSojkin, Bogdan - Rozdział w monografii1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zastosowanie metody DAGMAR dla pomiaru efektywności działań promocyjnych przedsiębiorstw handlowych
Kall, Jacek