Przeglądaj wg Autor "Linke, Klaus"
Teraz wyświetlane1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii1991Moderne Industrie
Anwendungsbereiche des Marketing
Durniok, Peter G.Federle, PeterTietz, BrunoHuller, GunterGeisbusch, Hans-GeorgGeml, RichardBeier, JorgHaussermann, Erich A.Geisbusch, UrlichFalk, BerndMielenhausen, ErchardSchott, BarbaraLinke, KlausHinze - Lietze, SabineLeven, WilfriedIrrgang, WolfgangDietz, Clauss - Rozdział w monografii1991Moderne Industrie
Grundlagen des Marketing
Lauer, HermanGeisbusch, Hans-GeorgVeit, ThomasLinke, KlausWeeser - Krell, Lothar M.Hinze - Lietze, SabineGeml, RichardSauermann, PeterNussbaum, RainerGeisbusch, DieterBarth, HartmundSchmidt, DietrichPraetorius, Matthias