Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Małkowska-Borowczyk, Magdalena"

Teraz wyświetlane1 - 3 z 3
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Marka własna jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa handlowego

    Małkowska-Borowczyk, Magdalena
  • Rozdział w monografii
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Poziom siły marki sieci handlowej - identyfikacja i operacjonalizacja pojęcia

    Małkowska-Borowczyk, Magdalena
  • Rozdział w monografii
    image
    2010Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniuotherother

    Współzależność siły marki sieci handlowej i siły marek własnych

    Małkowska-Borowczyk, Magdalena

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie