Przeglądaj wg Autor "Michalak, Adolf"
Teraz wyświetlane1 - 11 z 11
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii1994Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Alokacja marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa
Michalak, Adolf - Rozdział w monografii1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Analiza porównawcza jako metoda ekonomicznej oceny działalności sklepów
Michalak, Adolf - Redakcja monografii1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Kompendium marketingowe
Michalak, Adolf - Redakcja monografii1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketing
Michalak, Adolf - Redakcja monografii1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketing : sfera instrumentalno-czynnościowa
Michalak, Adolf - Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Metodyczne uwarunkowania twórczego rozwiązywania problemów naukowych z zakresu organizacji i zarządzania
Michalak, Adolf - Monografia1992
Organizacja działalności marketingowej w przedsiębiorstwie
Michalak, Adolf - Rozdział w monografii pokonferencyjnej1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Pozycja rozwojowa przedsiębiorstwa - metoda oceny i strategie normatywne
Michalak, Adolf - Rozdział w monografii1986Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Równowaga rynkowa i warunki jej osiągania w planowo regulowanej gospodarce rynkowej
Michalak, Adolf - Rozdział w monografii1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Samodzielność przedsiębiorstwa handlowego i jej determinanty w planowo regulowanej gospodarce rynkowej
Michalak, Adolf - Monografia1992Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Techniki organizatorskie w przedsiębiorstwie
Michalak, Adolf