Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Mikołajczyk, Jan"

Teraz wyświetlane1 - 18 z 18
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Badanie atrakcyjności nowych opakowań na przykładzie zaprawy do spoinowania marki Ceresit firmy Henkel

    Mikołajczyk, Jan
  • Rozdział w monografii
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Część pierwsza. Zadania

    Sławińska, Maria
    Mikołajczyk, Jan
  • Rozdział w monografii
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Część trzecia. Transformacja sektora handlu w Polsce

    Mikołajczyk, Jan
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Development perspectives of retailing and wholesaling organisations in Poland

    Mikołajczyk, Jan
  • Rozdział w monografii
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Działania integracyjne i marketingowe sieci sklepów „Społem”

    Mikołajczyk, Jan
  • Rozdział w monografii
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Franchising jako strategia rozwoju sieci sklepów CHATA POLSKA

    Mikołajczyk, Jan
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    1998Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Marketing strategies of foreign retailers operating in Poland, case of Tesco Plc - perspectives of development

    Mikołajczyk, Jan
  • Rozdział w monografii
    image
    1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Monitoring w procesach zarządzania przedsiębiorstwem handlowym

    Mikołajczyk, Jan
  • Rozdział w monografii
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Samodzielnie czy w sieci — dylemat właściciela sklepu As

    Mikołajczyk, Jan
  • Rozdział w monografii
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Strategia rozwoju sieci małych sklepów Żabka

    Mikołajczyk, Jan
  • Rozdział w monografii
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Strategia rozwoju sieci sklepów abc

    Mikołajczyk, Jan
  • Rozdział w monografii
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Strategie marketingowe w handlu detalicznym i ich oddziaływanie na zachowania nabywców - analiza porównawcza Polska-Niemcy

    Borusiak, Barbara
    Małkowska, Magdalena
    Mikołajczyk, Jan
    Sławińska, Maria
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Strategie marketingowe zagranicznych przedsiębiorstw handlowych w Polsce

    Mikołajczyk, Jan
  • Rozdział w monografii
    image
    1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Użyteczność monitoringu dla potrzeb zarządzania przedsiębiorstwem handlowym

    Mikołajczyk, Jan
  • Rozdział w monografii
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Wstęp

    Sławińska, Maria
    Mikołajczyk, Jan
  • Monografia
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem na przykładach

    Borusiak, Barbara
    Mikołajczyk, Jan
    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Monografia
    1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem na przykładach

    Borusiak, Barbara
    Mikołajczyk, Jan
    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Redakcja monografii
    image
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznejotherother

    Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym : zadania i studia przypadków

    Sławińska, Maria
    Mikołajczyk, Jan

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie