Przeglądaj wg Autor "Mikołajczyk, Jan"
Teraz wyświetlane1 - 10 z 10
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Badanie atrakcyjności nowych opakowań na przykładzie zaprawy do spoinowania marki Ceresit firmy Henkel
Mikołajczyk, Jan - Rozdział w monografii pokonferencyjnej1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Development perspectives of retailing and wholesaling organisations in Poland
Mikołajczyk, Jan - Rozdział w monografii pokonferencyjnej1998Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketing strategies of foreign retailers operating in Poland, case of Tesco Plc - perspectives of development
Mikołajczyk, Jan - Rozdział w monografii1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Monitoring w procesach zarządzania przedsiębiorstwem handlowym
Mikołajczyk, Jan - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Strategie marketingowe w handlu detalicznym i ich oddziaływanie na zachowania nabywców - analiza porównawcza Polska-Niemcy
Borusiak, BarbaraMałkowska, MagdalenaMikołajczyk, JanSławińska, Maria - Rozdział w monografii pokonferencyjnej1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Strategie marketingowe zagranicznych przedsiębiorstw handlowych w Polsce
Mikołajczyk, Jan - Rozdział w monografii1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Użyteczność monitoringu dla potrzeb zarządzania przedsiębiorstwem handlowym
Mikołajczyk, Jan - Monografia1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem na przykładach
Borusiak, BarbaraMikołajczyk, JanUrbanowska-Sojkin, Elżbieta - Monografia1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem na przykładach
Borusiak, BarbaraMikołajczyk, JanUrbanowska-Sojkin, Elżbieta - Redakcja monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej
Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym : zadania i studia przypadków
Sławińska, MariaMikołajczyk, Jan