Przeglądaj wg Autor "Mruk, Henryk"
Teraz wyświetlane1 - 20 z 64
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Biografia
Mruk, HenrykPilarczyk, BognaSławińska, Maria - Rozdział w monografii2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Cena w strategii marketingowej
Mruk, Henryk - Monografia1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Ćwiczenia z ekonomiki konsumpcji
Cieloch, GrzegorzMruk, Henryk - Rozdział w monografii pokonferencyjnej1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Demograficzne podstawy segmentacji marketingowej
Mruk, Henryk - Rozdział w monografii2002Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Dylematy realizacji strategii marketingowych
Mruk, Henryk - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Efekty myślenia kreatywnego a decyzje
Mruk, Henryk - Rozdział w monografii2011Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Ewolucja metod badawczych w obszarze marketingu
Mruk, Henryk - Rozdział w monografii2002Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Istota i rola strategii w działaniu firmy
Mruk, Henryk - Rozdział w monografii2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Klient jako źródło przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwie międzynarodowym - perspektywa instytucjonalna
Mruk, HenrykStępień, Beata - Redakcja monografii2002Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Komunikowanie się w biznesie
Mruk, Henryk - Rozdział w monografii1998Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Konsument jako instytucja ekonomiczna i prawna
Kufel, JanMruk, Henryk - Rozdział w monografii1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Kontrola marketingowa
Mruk, Henryk - Rozdział w monografii1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Kontrola marketingowa
Mruk, Henryk - Monografia2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Kreatywność w biznesie
Jerzyk, EwaLeszczyński, GrzegorzMruk, Henryk - Redakcja monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Kreatywność w biznesie
Jerzyk, EwaLeszczyński, GrzegorzMruk, Henryk - Rozdział w monografii1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Kredyt konsumpcyjny jako instrument sterowania spożyciem
Mruk, Henryk - Monografia2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Marketing : koncepcje, strategie, trendy
Mruk, HenrykPilarczyk, BognaSławińska, Maria - Monografia2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketing : uwarunkowania i instrumenty
Mruk, HenrykPilarczyk, BognaSzulce, Halina - Monografia2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketing : uwarunkowania i instrumenty
Mruk, HenrykPilarczyk, Bogna - Rozdział w monografii1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketing globalny
Mruk, Henryk