Przeglądaj wg Autor "Olejniczak, Tomasz"
Teraz wyświetlane1 - 7 z 7
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii pokonferencyjnej2007The Poznań University of Economics Publishing House
Contemporary consumer trends
Olejniczak, Tomasz - Rozdział w monografii pokonferencyjnej2005The Poznań University of Economics Publishing House
Customer's satisfaction as a goal of company's activity
Ankiel-Homa, MagdalenaOlejniczak, Tomasz - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Determinanty postrzegania wartości produktu przez konsumenta - wybrane aspekty
Ankiel-Homa, MagdalenaOlejniczak, Tomasz - Rozdział w monografii pokonferencyjnej2005The Poznań University of Economics Publishing House
Perception of product value by customers
Ankiel-Homa, MagdalenaOlejniczak, Tomasz - Rozdział w monografii2010Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Proces zakupu nowego produktu na rynku produktów żywnościowych
Olejniczak, Tomasz - Rozdział w monografii pokonferencyjnej2007The Poznań University of Economics Publishing House
Research of trade centres' consumer satisfaction
Olejniczak, Tomasz - Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Satysfakcja konsumentów - praktyczne metody pomiaru
Olejniczak, Tomasz