Przeglądaj wg Autor "Olsztyńska, Agnieszka"
Teraz wyświetlane1 - 5 z 5
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii pokonferencyjnej2007The Poznań University of Economics Publishing House
Internal marketing concept and its influence on market orientation
Olsztyńska, Agnieszka - Monografia2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwie : koncepcja i narzędzia wspomagające integrację działań wewnętrznych organizacji
Olsztyńska, Agnieszka - Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Methods of increasing the total customer experience within the organization
Olsztyńska, AgnieszkaDe Carvalho, Daniela - Rozdział w monografii2002Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Strategia marketingu wewnętrznego
Olsztyńska, Agnieszka - Rozdział w monografii pokonferencyjnej2007The Poznań University of Economics Publishing House
Transfer of knowledge within multinational corporations
Olsztyńska, Agnieszka