Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Olsztyńska, Agnieszka"

Teraz wyświetlane1 - 5 z 5
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    2007The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    Internal marketing concept and its influence on market orientation

    Olsztyńska, Agnieszka
  • Monografia
    2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwie : koncepcja i narzędzia wspomagające integrację działań wewnętrznych organizacji

    Olsztyńska, Agnieszka
  • Rozdział w monografii
    2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Methods of increasing the total customer experience within the organization

    Olsztyńska, Agnieszka
    De Carvalho, Daniela
  • Rozdział w monografii
    2002Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Strategia marketingu wewnętrznego

    Olsztyńska, Agnieszka
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    2007The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    Transfer of knowledge within multinational corporations

    Olsztyńska, Agnieszka

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie