Przeglądaj wg Autor "Pilarczyk, Bogna"
Teraz wyświetlane1 - 20 z 33
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Biografia
Mruk, HenrykPilarczyk, BognaSławińska, Maria - Rozdział w monografii2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Budowanie i wdrażanie strategii marketingowej. Rodzaje strategii
Pilarczyk, Bogna - Rozdział w monografii1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Dystrybucja
Pilarczyk, Bogna - Rozdział w monografii1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Dystrybucja
Pilarczyk, Bogna - Rozdział w monografii2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Dystrybucja jako instrument marketingu
Pilarczyk, Bogna - Rozdział w monografii1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Handel detaliczny w przestrzeni miasta Poznania - Stan i kierunki rozwoju
Gaczek, WandaPilarczyk, Bogna - Rozdział w monografii pokonferencyjnej1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Handel hurtowy w procesie dystrybucji na tle przekształceń strukturalnych
Pilarczyk, Bogna - Rozdział w monografii1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Hurt i detal
Pilarczyk, Bogna - Rozdział w monografii1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Hurt i detal
Pilarczyk, Bogna - Rozdział w monografii2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Instrumenty budowania przewagi konkurencyjnej na rynku
Pilarczyk, Bogna - Rozdział w monografii2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Komunikacja bezpośrednia, interpersonalna
Pilarczyk, Bogna - Rozdział w monografii2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Komunikacja masowa
Pilarczyk, Bogna - Monografia2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Marketing : koncepcje, strategie, trendy
Mruk, HenrykPilarczyk, BognaSławińska, Maria - Monografia2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketing : uwarunkowania i instrumenty
Mruk, HenrykPilarczyk, BognaSzulce, Halina - Monografia2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketing : uwarunkowania i instrumenty
Mruk, HenrykPilarczyk, Bogna - Rozdział w monografii2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Metody komunikacji bezpośredniej
Pilarczyk, Bogna - Rozdział w monografii2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Miejsce promocji w strategii gminy o szczególnych walorach przyrodniczych
Pilarczyk, BognaBernaciak, Arnold - Rozdział w monografii2002Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Miejsce strategii w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwem
Pilarczyk, Bogna - Rozdział w monografii1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Powiązania między handlem a przetwórstwem rolno - spożywczym
Pilarczyk, Bogna - Rozdział w monografii2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Proces tworzenia strategii marketingowej. Rodzaje strategii
Pilarczyk, Bogna