Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Pilarczyk, Bogna"

Teraz wyświetlane1 - 20 z 33
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniuclosedaccessclosedaccess

    Biografia

    Mruk, Henryk
    Pilarczyk, Bogna
    Sławińska, Maria
  • Rozdział w monografii
    2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Budowanie i wdrażanie strategii marketingowej. Rodzaje strategii

    Pilarczyk, Bogna
  • Rozdział w monografii
    1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Dystrybucja

    Pilarczyk, Bogna
  • Rozdział w monografii
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Dystrybucja

    Pilarczyk, Bogna
  • Rozdział w monografii
    2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Dystrybucja jako instrument marketingu

    Pilarczyk, Bogna
  • Rozdział w monografii
    image
    1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Handel detaliczny w przestrzeni miasta Poznania - Stan i kierunki rozwoju

    Gaczek, Wanda
    Pilarczyk, Bogna
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Handel hurtowy w procesie dystrybucji na tle przekształceń strukturalnych

    Pilarczyk, Bogna
  • Rozdział w monografii
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Hurt i detal

    Pilarczyk, Bogna
  • Rozdział w monografii
    1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Hurt i detal

    Pilarczyk, Bogna
  • Rozdział w monografii
    2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Instrumenty budowania przewagi konkurencyjnej na rynku

    Pilarczyk, Bogna
  • Rozdział w monografii
    2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Komunikacja bezpośrednia, interpersonalna

    Pilarczyk, Bogna
  • Rozdział w monografii
    2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Komunikacja masowa

    Pilarczyk, Bogna
  • Monografia
    2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniuclosedaccessclosedaccess

    Marketing : koncepcje, strategie, trendy

    Mruk, Henryk
    Pilarczyk, Bogna
    Sławińska, Maria
  • Monografia
    2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Marketing : uwarunkowania i instrumenty

    Mruk, Henryk
    Pilarczyk, Bogna
    Szulce, Halina
  • Monografia
    2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Marketing : uwarunkowania i instrumenty

    Mruk, Henryk
    Pilarczyk, Bogna
  • Rozdział w monografii
    2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniuclosedaccessclosedaccess

    Metody komunikacji bezpośredniej

    Pilarczyk, Bogna
  • Rozdział w monografii
    2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Miejsce promocji w strategii gminy o szczególnych walorach przyrodniczych

    Pilarczyk, Bogna
    Bernaciak, Arnold
  • Rozdział w monografii
    2002Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Miejsce strategii w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwem

    Pilarczyk, Bogna
  • Rozdział w monografii
    image
    1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Powiązania między handlem a przetwórstwem rolno - spożywczym

    Pilarczyk, Bogna
  • Rozdział w monografii
    2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniuclosedaccessclosedaccess

    Proces tworzenia strategii marketingowej. Rodzaje strategii

    Pilarczyk, Bogna
  • 1 (current)
  • 2

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie