Przeglądaj wg Autor "Ratajczyk, Piotr"
Teraz wyświetlane1 - 7 z 7
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii pokonferencyjnej2005The Poznań University of Economics Publishing House
Balance and information gap in a company
Ratajczyk, PiotrSojkin, Bogdan - Rozdział w monografii pokonferencyjnej2005
Information as an asset
Ratajczyk, Piotr - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Potrzeby informacyjne w fazie wprowadzania produktu na rynek
Ratajczyk, Piotr - Rozdział w monografii pokonferencyjnej2005The Poznań University of Economics Publishing House
Product on the international market
Ratajczyk, Piotr - Rozdział w monografii pokonferencyjnej2005The Poznań University of Economics Publishing House
Quality and marketing strategy
Zapłata, SławomirRatajczyk, Piotr - Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Wrażenie i percepcja w badaniach marketingowych
Ratajczyk, PiotrSojkin, Bogdan - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zintegrowany audyt portfela produktowego w przedsiębiorstwie
Ratajczyk, Piotr