Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Romanowski, Robert"

Teraz wyświetlane1 - 9 z 9
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    image
    2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Infrastruktura gospodarcza jako czynnik innowacyjności przedsiębiorstw Wielkopolski

    Gulczyński, Waldemar
    Romanowski, Robert
  • Rozdział w monografii
    image
    2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Innowacje jako determinanty działań strategicznych

    Romanowski, Robert
  • Rozdział w monografii
    image
    2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Możliwości rozwoju terytorialnych systemów produkcyjnych w Wielkopolsce

    Romanowski, Robert
  • Rozdział w monografii
    image
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Preferencje wewnętrznych odbiorców oferty terytorialnej jako przesłanka różnicowania działań marketingowych władz samorządowych

    Romanowski, Robert
  • Rozdział w monografii
    image
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Przesłanki wykorzystania koncepcji marketingowej w wielofunkcyjnym rozwoju obszarów wiejskich

    Romanowski, Robert
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    2004The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    The determinants of the multifunctional development of the rural areas

    Romanowski, Robert
  • Rozdział w monografii
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Turystyczne produkty markowe na przykładzie Kalisza

    Romanowski, Robert
  • Monografia
    2001Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniuotherother

    Uwarunkowania i możliwości sterowania ryzykiem w produkcji rolnej

    Szulce, Halina
    Ciechomski, Wiesław
    Romanowski, Robert
    Walkowiak, Katarzyna
  • Rozdział w monografii
    2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Znaczenie kapitału ludzkiego w marketingu terytorialnym

    Romanowski, Robert

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie