Przeglądaj wg Autor "Sławińska, Maria"
Teraz wyświetlane1 - 20 z 37
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Analiza porównawcza sklepów jako instrument controllingu
Sławińska, Maria - Rozdział w monografii2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Biografia
Mruk, HenrykPilarczyk, BognaSławińska, Maria - Redakcja monografii1991Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Debiuty Ekonomiczne : Prace Studenckich Kół Naukowych
Sławińska, Maria - Redakcja monografii pokonferencyjnej1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
From plan to market : selected problems of the transition
Sławińska, Maria - Redakcja monografii1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Funkcjonowanie przedsiębiorstw handlowych
Sławińska, Maria - Redakcja monografii1986Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Funkcjonowanie przedsiębiorstw handlowych w różnych warunkach rynkowych
Brojerski, MarekSławińska, Maria - Redakcja monografii2010Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Gospodarka - technologia - przedsiębiorstwo
Sławińska, Maria - Redakcja monografii2012Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Gospodarka - technologia - zarządzanie
Sławińska, Maria - Rozdział w monografii1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Instrumenty sterowania obrotem środkami produkcji
Sławińska, Maria - Rozdział w monografii2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Istota i znaczenie marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Sławińska, Maria - Rozdział w monografii2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Kontrola działalności marketingowej
Sławińska, Maria - Rozdział w monografii1988Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Kształtowanie powiązań transakcyjnych między przemysłem a handlem w warunkach reformy gospodarczej
Sławińska, Maria - Monografia2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Marketing : koncepcje, strategie, trendy
Mruk, HenrykPilarczyk, BognaSławińska, Maria - Rozdział w monografii2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Odrębności sektorowe marketingu
Sławińska, Maria - Rozdział w monografii2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Plan marketingowy
Sławińska, Maria - Monografia1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa handlowego
Sławińska, Maria - Monografia1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa handlowego
Sławińska, Maria - Monografia1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa handlowego
Sławińska, Maria - Monografia1998Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa handlowego
Sławińska, Maria - Redakcja monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Podstawy metodologiczne prac doktorskich w naukach ekonomicznych
Sławińska, Maria