Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Sławińska, Maria"

Teraz wyświetlane1 - 20 z 41
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    image
    1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Analiza porównawcza sklepów jako instrument controllingu

    Sławińska, Maria
  • Rozdział w monografii
    2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniuclosedaccessclosedaccess

    Biografia

    Mruk, Henryk
    Pilarczyk, Bogna
    Sławińska, Maria
  • Rozdział w monografii
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Część pierwsza. Zadania

    Sławińska, Maria
    Mikołajczyk, Jan
  • Rozdział w monografii
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Czynniki sukcesu sieci sklepów dyskontowych Aldi

    Sławińska, Maria
  • Redakcja monografii
    image
    1991Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Debiuty Ekonomiczne : Prace Studenckich Kół Naukowych

    Sławińska, Maria
  • Redakcja monografii pokonferencyjnej
    image
    1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    From plan to market : selected problems of the transition

    Sławińska, Maria
  • Redakcja monografii
    image
    1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Funkcjonowanie przedsiębiorstw handlowych

    Sławińska, Maria
  • Redakcja monografii
    image
    1986Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Funkcjonowanie przedsiębiorstw handlowych w różnych warunkach rynkowych

    Brojerski, Marek
    Sławińska, Maria
  • Redakcja monografii
    image
    2010Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniuotherother

    Gospodarka - technologia - przedsiębiorstwo

    Sławińska, Maria
  • Redakcja monografii
    image
    2012Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniuotherother

    Gospodarka - technologia - zarządzanie

    Sławińska, Maria
  • Rozdział w monografii
    image
    1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Instrumenty sterowania obrotem środkami produkcji

    Sławińska, Maria
  • Rozdział w monografii
    2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniuclosedaccessclosedaccess

    Istota i znaczenie marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem

    Sławińska, Maria
  • Rozdział w monografii
    2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniuclosedaccessclosedaccess

    Kontrola działalności marketingowej

    Sławińska, Maria
  • Rozdział w monografii
    image
    1988Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Kształtowanie powiązań transakcyjnych między przemysłem a handlem w warunkach reformy gospodarczej

    Sławińska, Maria
  • Monografia
    2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniuclosedaccessclosedaccess

    Marketing : koncepcje, strategie, trendy

    Mruk, Henryk
    Pilarczyk, Bogna
    Sławińska, Maria
  • Rozdział w monografii
    2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniuclosedaccessclosedaccess

    Odrębności sektorowe marketingu

    Sławińska, Maria
  • Rozdział w monografii
    2015Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniuclosedaccessclosedaccess

    Plan marketingowy

    Sławińska, Maria
  • Monografia
    1998Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa handlowego

    Sławińska, Maria
  • Monografia
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa handlowego

    Sławińska, Maria
  • Monografia
    1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa handlowego

    Sławińska, Maria
  • 1 (current)
  • 2
  • 3

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie