Przeglądaj wg Autor "Sobocińska, Magdalena"
Teraz wyświetlane1 - 5 z 5
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii2010Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Ekologizacja konsumpcji i wynikające z niej konsekwencje dla zarządzania produktem
Mazurek - Łopacińska, KrystynaSobocińska, Magdalena - Rozdział w monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Prosument i jego znaczenie w procesie rozwoju innowacji produktowych
Mazurek-Łopacińska, KrystynaSobocińska, Magdalena - Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Tendencje w konsumpcji a zarządzanie produktem - wybrane aspekty
Sobocińska, Magdalena - Rozdział w monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Wirtualizacja konsumpcji i jej wpływ na zarządzanie produktem
Sobocińska, Magdalena - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marką
Sobocińska, Magdalena