Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Sobocińska, Magdalena"

Teraz wyświetlane1 - 5 z 5
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    image
    2010Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniuotherother

    Ekologizacja konsumpcji i wynikające z niej konsekwencje dla zarządzania produktem

    Mazurek - Łopacińska, Krystyna
    Sobocińska, Magdalena
  • Rozdział w monografii
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Prosument i jego znaczenie w procesie rozwoju innowacji produktowych

    Mazurek-Łopacińska, Krystyna
    Sobocińska, Magdalena
  • Rozdział w monografii
    2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Tendencje w konsumpcji a zarządzanie produktem - wybrane aspekty

    Sobocińska, Magdalena
  • Rozdział w monografii
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Wirtualizacja konsumpcji i jej wpływ na zarządzanie produktem

    Sobocińska, Magdalena
  • Rozdział w monografii
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marką

    Sobocińska, Magdalena

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie