Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Sojkin, Bogdan"

Teraz wyświetlane1 - 20 z 27
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Analiza konkurencji

    Sojkin, Bogdan
  • Rozdział w monografii
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Analiza konkurencji

    Sojkin, Bogdan
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    2005The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    Balance and information gap in a company

    Ratajczyk, Piotr
    Sojkin, Bogdan
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Czynniki demograficzne w hierarchii determinant spożycia żywności

    Sojkin, Bogdan
    Witkowska, Aleksandra
    Witkowski, Marek
  • Monografia
    1994Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Determinanty konsumpcji żywności : analiza hierarchiczna

    Sojkin, Bogdan
  • Rozdział w monografii
    image
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Etap wprowadzania w cyklu życia produktu

    Sojkin, Bogdan
  • Redakcja monografii
    2009Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniuotherother

    Konsument wobec innowacji produktowych na rynku żywności

    Sojkin, Bogdan
  • Rozdział w monografii
    image
    1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Marketing regionalny - istota i praktyczne aspekty stosowania

    Kall, Jacek
    Sojkin, Bogdan
  • Rozdział w monografii
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Marketingowy system informacyjny i badania marketingowe

    Sojkin, Bogdan
  • Rozdział w monografii
    1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Marketingowy system informacyjny i badania marketingowe

    Sojkin, Bogdan
  • Rozdział w monografii
    image
    2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Marketingowy system informacyjny w procesie planowania marketingowego przedsiębiorstw

    Sojkin, Bogdan
  • Rozdział w monografii
    1999otherother

    Plan marketingowy

    Sojkin, Bogdan
  • Rozdział w monografii
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Plan marketingowy

    Sojkin, Bogdan
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Stymulanty wdrażania technologii informacyjnej w przedsiębiorstwie handlowym

    Sojkin, Bogdan
  • Rozdział w monografii
    image
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Sylwetka naukowa profesora zw. dr. hab. Stefana Abta

    Sojkin, Bogdan
  • Monografia
    1992Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    System informacyjny w strategii marketingowej

    Sojkin, Bogdan
  • Redakcja monografii
    image
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Wprowadzanie nowego produktu na rynek

    Sojkin, Bogdan
  • Rozdział w monografii
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Wprowadzenie

    Sojkin, Bogdan
    Kall, Jacek
  • Rozdział w monografii
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Wprowadzenie

    Sojkin, Bogdan
    Kall, Jacek
  • Rozdział w monografii
    2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Wrażenie i percepcja w badaniach marketingowych

    Ratajczyk, Piotr
    Sojkin, Bogdan
  • 1 (current)
  • 2

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie