Przeglądaj wg Autor "Sojkin, Bogdan"
Teraz wyświetlane1 - 20 z 27
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Analiza konkurencji
Sojkin, Bogdan - Rozdział w monografii1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Analiza konkurencji
Sojkin, Bogdan - Rozdział w monografii pokonferencyjnej2005The Poznań University of Economics Publishing House
Balance and information gap in a company
Ratajczyk, PiotrSojkin, Bogdan - Rozdział w monografii pokonferencyjnej1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Czynniki demograficzne w hierarchii determinant spożycia żywności
Sojkin, BogdanWitkowska, AleksandraWitkowski, Marek - Monografia1994Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Determinanty konsumpcji żywności : analiza hierarchiczna
Sojkin, Bogdan - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Etap wprowadzania w cyklu życia produktu
Sojkin, Bogdan - Redakcja monografii2009Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Konsument wobec innowacji produktowych na rynku żywności
Sojkin, Bogdan - Rozdział w monografii1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketing regionalny - istota i praktyczne aspekty stosowania
Kall, JacekSojkin, Bogdan - Rozdział w monografii1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketingowy system informacyjny i badania marketingowe
Sojkin, Bogdan - Rozdział w monografii1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketingowy system informacyjny i badania marketingowe
Sojkin, Bogdan - Rozdział w monografii2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketingowy system informacyjny w procesie planowania marketingowego przedsiębiorstw
Sojkin, Bogdan - Rozdział w monografii1999
Plan marketingowy
Sojkin, Bogdan - Rozdział w monografii1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Plan marketingowy
Sojkin, Bogdan - Rozdział w monografii pokonferencyjnej1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Stymulanty wdrażania technologii informacyjnej w przedsiębiorstwie handlowym
Sojkin, Bogdan - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Sylwetka naukowa profesora zw. dr. hab. Stefana Abta
Sojkin, Bogdan - Monografia1992Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
System informacyjny w strategii marketingowej
Sojkin, Bogdan - Redakcja monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Wprowadzanie nowego produktu na rynek
Sojkin, Bogdan - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Wprowadzenie
Sojkin, BogdanKall, Jacek - Rozdział w monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Wprowadzenie
Sojkin, BogdanKall, Jacek - Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Wrażenie i percepcja w badaniach marketingowych
Ratajczyk, PiotrSojkin, Bogdan