Przeglądaj wg Autor "Szulce, Halina"
Teraz wyświetlane1 - 20 z 33
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Ceny jako instrument marketingu
Szulce, Halina - Rozdział w monografii2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Co wiemy i co chcemy wiedzieć o marketingowym zarządzaniu przestrzenią : uwagi wstępne
Szulce, Halina - Rozdział w monografii2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Czynniki wyznaczające poziom konkurencji na regionalnym rynku
Szulce, Halina - Redakcja monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Determinanty i instrumenty konkurowania w działaniach marketingowych
Szulce, Halina - Redakcja monografii1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Instrumenty marketingu i ich zastosowania : wybrane problemy
Szulce, Halina - Rozdział w monografii1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Instrumenty promocji w handlu
Szulce, Halina - Rozdział w monografii2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Istota i ewolucja koncepcji marketingu
Szulce, Halina - Rozdział w monografii1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Istota markelingu
Szulce, Halina - Rozdział w monografii1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Istota marketingu
Szulce, Halina - Monografia2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketing : uwarunkowania i instrumenty
Mruk, HenrykPilarczyk, BognaSzulce, Halina - Redakcja monografii2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketing terytorialny : możliwości aplikacji, kierunki rozwoju
Szulce, HalinaFlorek, Magdalena - Redakcja monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Obszary i możliwości wykorzystania marketingu
Szulce, Halina - Rozdział w monografii2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Otoczenie firmy i jego wpływ na zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem
Szulce, Halina - Rozdział w monografii1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Planowanie i strategia produktu
Szulce, Halina - Rozdział w monografii1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Planowanie i strategia produktu
Szulce, Halina - Rozdział w monografii1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Planowanie strategiczne – otoczenie marketingowe
Szulce, Halina - Rozdział w monografii1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Planowanie strategiczne — otoczenie marketingowe
Szulce, Halina - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Poziom życia ludności w Polsce jako determinanta i skutek rozwoju ekonomicznego
Szulce, Halina - Rozdział w monografii1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Przemiany w poziomie i strukturze spożycia żywności
Szulce, Halina - Redakcja monografii2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Przesłanki i narzędzia podejmowania decyzji marketingowych
Szulce, Halina