Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Szulce, Halina"

Teraz wyświetlane1 - 20 z 33
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Ceny jako instrument marketingu

    Szulce, Halina
  • Rozdział w monografii
    2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Co wiemy i co chcemy wiedzieć o marketingowym zarządzaniu przestrzenią : uwagi wstępne

    Szulce, Halina
  • Rozdział w monografii
    image
    2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Czynniki wyznaczające poziom konkurencji na regionalnym rynku

    Szulce, Halina
  • Redakcja monografii
    image
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Determinanty i instrumenty konkurowania w działaniach marketingowych

    Szulce, Halina
  • Redakcja monografii
    image
    1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Instrumenty marketingu i ich zastosowania : wybrane problemy

    Szulce, Halina
  • Rozdział w monografii
    image
    1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Instrumenty promocji w handlu

    Szulce, Halina
  • Rozdział w monografii
    2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Istota i ewolucja koncepcji marketingu

    Szulce, Halina
  • Rozdział w monografii
    1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Istota markelingu

    Szulce, Halina
  • Rozdział w monografii
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Istota marketingu

    Szulce, Halina
  • Monografia
    2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Marketing : uwarunkowania i instrumenty

    Mruk, Henryk
    Pilarczyk, Bogna
    Szulce, Halina
  • Redakcja monografii
    image
    2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Marketing terytorialny : możliwości aplikacji, kierunki rozwoju

    Szulce, Halina
    Florek, Magdalena
  • Redakcja monografii
    image
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Obszary i możliwości wykorzystania marketingu

    Szulce, Halina
  • Rozdział w monografii
    2007Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Otoczenie firmy i jego wpływ na zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem

    Szulce, Halina
  • Rozdział w monografii
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Planowanie i strategia produktu

    Szulce, Halina
  • Rozdział w monografii
    1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Planowanie i strategia produktu

    Szulce, Halina
  • Rozdział w monografii
    1999Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Planowanie strategiczne – otoczenie marketingowe

    Szulce, Halina
  • Rozdział w monografii
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Planowanie strategiczne — otoczenie marketingowe

    Szulce, Halina
  • Rozdział w monografii
    image
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Poziom życia ludności w Polsce jako determinanta i skutek rozwoju ekonomicznego

    Szulce, Halina
  • Rozdział w monografii
    image
    1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Przemiany w poziomie i strukturze spożycia żywności

    Szulce, Halina
  • Redakcja monografii
    image
    2000Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Przesłanki i narzędzia podejmowania decyzji marketingowych

    Szulce, Halina
  • 1 (current)
  • 2

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie