Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Urbaniak, M."

Teraz wyświetlane1 - 5 z 5
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    2002The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    Aspects of environmental protection in building of strategic objectives of companies in business market

    Foltynonowicz, Z.
    Urbaniak, M.
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    2002The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    Country origin of supplier as a factor of perceive quality in Polish business-to-business market

    Szymczak, J.
    Urbaniak, M.
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    1999The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    Gasoline Market in Poznań - Consumer Preferences 13 Distributor. Poll

    Zmudziński, W.
    Baran, R.
    Urbaniak, M.
    Sobczyński, A.
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    1999The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    Gasoline Market in Poznań - Consumer Preferences II. Customer Poll

    Zmudziński, W.
    Baran, R.
    Urbaniak, M.
    Sobczyński, A.
  • Rozdział w monografii pokonferencyjnej
    2002The Poznań University of Economics Publishing Houseotherother

    Quality as a factor of creating the image of the supplier in business-to-business marketing in nPoland

    Urbaniak, M.

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie