Przeglądaj wg Autor "Urbaniak, M."
Teraz wyświetlane1 - 5 z 5
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii pokonferencyjnej2002The Poznań University of Economics Publishing House
Aspects of environmental protection in building of strategic objectives of companies in business market
Foltynonowicz, Z.Urbaniak, M. - Rozdział w monografii pokonferencyjnej2002The Poznań University of Economics Publishing House
Country origin of supplier as a factor of perceive quality in Polish business-to-business market
Szymczak, J.Urbaniak, M. - Rozdział w monografii pokonferencyjnej1999The Poznań University of Economics Publishing House
Gasoline Market in Poznań - Consumer Preferences 13 Distributor. Poll
Zmudziński, W.Baran, R.Urbaniak, M.Sobczyński, A. - Rozdział w monografii pokonferencyjnej1999The Poznań University of Economics Publishing House
Gasoline Market in Poznań - Consumer Preferences II. Customer Poll
Zmudziński, W.Baran, R.Urbaniak, M.Sobczyński, A. - Rozdział w monografii pokonferencyjnej2002The Poznań University of Economics Publishing House
Quality as a factor of creating the image of the supplier in business-to-business marketing in nPoland
Urbaniak, M.