Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Urbanowska-Sojkin, Elżbieta"

Teraz wyświetlane1 - 20 z 28
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    image
    1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Implikacje marketingowej orientacji w zarządzaniu dla pracy kierowniczej

    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Rozdział w monografii
    image
    1986Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Informacyjne bariery sprawności kierowania przedsiębiorstwem handlowym

    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Monografia
    1992Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Kierowanie przedsiębiorstwem w warunkach orientacji marketingowej

    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Redakcja monografii
    image
    1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Monitoring przedsiębiorstw handlowych

    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Rozdział w monografii
    image
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Niematerialne czynniki konkurencyjności przedsiębiorstwa

    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Monografia
    1992Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Organizacyjne uwarunkowania sprawności kierowania przedsiębiorstwem handlowym

    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Rozdział w monografii
    image
    1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Organizacyjne wyznaczniki efektywności przedsiębiorstwa handlowego

    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Rozdział w monografii
    image
    1994Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Sprawność kierowania przedsiębiorstwem

    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Rozdział w monografii
    image
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Strategie rynkowe podmiotów gospodarczych

    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Rozdział w monografii
    image
    1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    System informacyjny jako podstawa sprawności zarządzania przedsiębiorstwem handlowym

    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Rozdział w monografii
    image
    1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Szanse rynkowe osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą

    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Redakcja monografii
    image
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Współczesne metody zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem

    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
    Banaszyk, Piotr
  • Rozdział w monografii
    image
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Wstęp

    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
    Banaszyk, Piotr
  • Rozdział w monografii
    2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Wybrane metody oceny zagrożenia konkurencyjności przedsiębiorstw

    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Monografia
    1993Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym

    Sławińska, Maria
    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Monografia
    1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym

    Sławińska, Maria
    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Monografia
    1998Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym

    Sławińska, Maria
    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Monografia
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym

    Sławińska, Maria
    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Monografia
    2001Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym

    Sławińska, Maria
    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • Monografia
    1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem na przykładach

    Borusiak, Barbara
    Mikołajczyk, Jan
    Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
  • 1 (current)
  • 2

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie