Przeglądaj wg Autor "Urbanowska-Sojkin, Elżbieta"
Teraz wyświetlane1 - 20 z 28
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Implikacje marketingowej orientacji w zarządzaniu dla pracy kierowniczej
Urbanowska-Sojkin, Elżbieta - Rozdział w monografii1986Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Informacyjne bariery sprawności kierowania przedsiębiorstwem handlowym
Urbanowska-Sojkin, Elżbieta - Monografia1992Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Kierowanie przedsiębiorstwem w warunkach orientacji marketingowej
Urbanowska-Sojkin, Elżbieta - Redakcja monografii1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Monitoring przedsiębiorstw handlowych
Urbanowska-Sojkin, Elżbieta - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Niematerialne czynniki konkurencyjności przedsiębiorstwa
Urbanowska-Sojkin, Elżbieta - Monografia1992Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Organizacyjne uwarunkowania sprawności kierowania przedsiębiorstwem handlowym
Urbanowska-Sojkin, Elżbieta - Rozdział w monografii1990Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Organizacyjne wyznaczniki efektywności przedsiębiorstwa handlowego
Urbanowska-Sojkin, Elżbieta - Rozdział w monografii1994Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Sprawność kierowania przedsiębiorstwem
Urbanowska-Sojkin, Elżbieta - Rozdział w monografii1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Strategie rynkowe podmiotów gospodarczych
Urbanowska-Sojkin, Elżbieta - Rozdział w monografii1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
System informacyjny jako podstawa sprawności zarządzania przedsiębiorstwem handlowym
Urbanowska-Sojkin, Elżbieta - Rozdział w monografii1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Szanse rynkowe osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą
Urbanowska-Sojkin, Elżbieta - Redakcja monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Współczesne metody zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem
Urbanowska-Sojkin, ElżbietaBanaszyk, Piotr - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Wstęp
Urbanowska-Sojkin, ElżbietaBanaszyk, Piotr - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Wybrane metody oceny zagrożenia konkurencyjności przedsiębiorstw
Urbanowska-Sojkin, Elżbieta - Monografia1993Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym
Sławińska, MariaUrbanowska-Sojkin, Elżbieta - Monografia1996Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym
Sławińska, MariaUrbanowska-Sojkin, Elżbieta - Monografia1997Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym
Sławińska, MariaUrbanowska-Sojkin, Elżbieta - Monografia1998Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym
Sławińska, MariaUrbanowska-Sojkin, Elżbieta - Monografia2001Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym
Sławińska, MariaUrbanowska-Sojkin, Elżbieta - Monografia1995Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem na przykładach
Borusiak, BarbaraMikołajczyk, JanUrbanowska-Sojkin, Elżbieta