Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Waśkowski, Zygmunt"

Teraz wyświetlane1 - 6 z 6
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    image
    2010Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniuotherother

    EURO 2012 = kreowanie produktu turystyki sportowej

    Gołąb - Andrzejak, Edyta
    Waśkowski, Zygmunt
  • Rozdział w monografii
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Komponenty wartości produktu sportowego

    Waśkowski, Zygmunt
  • Rozdział w monografii
    2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Marka sportowa : kształtowanie i możliwości jej wykorzystania

    Waśkowski, Zygmunt
  • Rozdział w monografii
    1998Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Perspektywiczny model rozwoju handlu i usług województwa gorzowskiego

    Mruk, Henryk
    Waśkowski, Zygmunt
  • Rozdział w monografii
    2002Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Strategia marki

    Waśkowski, Zygmunt
  • Rozdział w monografii
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Zarządzanie produktami sportowymi na przykładzie KKS Lech Poznań

    Waśkowski, Zygmunt

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie