Przeglądaj wg Autor "Waśkowski, Zygmunt"
Teraz wyświetlane1 - 6 z 6
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii2010Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
EURO 2012 = kreowanie produktu turystyki sportowej
Gołąb - Andrzejak, EdytaWaśkowski, Zygmunt - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Komponenty wartości produktu sportowego
Waśkowski, Zygmunt - Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marka sportowa : kształtowanie i możliwości jej wykorzystania
Waśkowski, Zygmunt - Rozdział w monografii1998Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Perspektywiczny model rozwoju handlu i usług województwa gorzowskiego
Mruk, HenrykWaśkowski, Zygmunt - Rozdział w monografii2002Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Strategia marki
Waśkowski, Zygmunt - Rozdział w monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zarządzanie produktami sportowymi na przykładzie KKS Lech Poznań
Waśkowski, Zygmunt