Przeglądaj wg Autor "Weeser - Krell, Lothar M."
Teraz wyświetlane1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii1991Moderne Industrie
Grundlagen des Marketing
Lauer, HermanGeisbusch, Hans-GeorgVeit, ThomasLinke, KlausWeeser - Krell, Lothar M.Hinze - Lietze, SabineGeml, RichardSauermann, PeterNussbaum, RainerGeisbusch, DieterBarth, HartmundSchmidt, DietrichPraetorius, Matthias - Rozdział w monografii1991Moderne Industrie
Marketing - Instrumente
Geml, RichardLauer, HermannNutten, IngeborgGries, GerhardAve - Lallemant, WolfgangGeisbusch, Hans-GeorgWeinberg, Georg-MichaelWitt, JurgenSchuring, HendrikWeeser - Krell, Lothar M.Seifried, GerhardSchott, BarbaraWeis, Hans ChristianStadler, Marinus M.Schilz, MartinRichter, HelmutMuller - Hagedorn, Lothar