Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
Logo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytoriumLogo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj według
  • ENPL
    AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
    • Zaloguj
ENPL
AAAWysoki kontrastWysoki kontrast
  • Zaloguj
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Wiechoczek, Joanna"

Teraz wyświetlane1 - 4 z 4
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Rozdział w monografii
    image
    2010Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniuotherother

    Alianse marek jako narzędzie wzmacniania pozycji rynkowej przedsiębiorstw

    Wiechoczek, Joanna
  • Rozdział w monografii
    2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu

    Planowanie produktu globalnego i jego strategii - dylematy standaryzacji i dyferencjacji

    Wiechoczek, Joanna
  • Rozdział w monografii
    2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Projektowanie struktury produktu globalnego oraz portfela produktowo-rynkowego przedsiębiorstw ponadnarodowych a wdrażanie koncepcji masowej indywidualizacji

    Wiechoczek, Joanna
  • Rozdział w monografii
    2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniuotherother

    Wpływ indywidualizacji zachowań konsumentów na kształtowanie struktury produktu oraz portfela produktowego przedsiębiorstwa

    Wiechoczek, Joanna

Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

  • O RUEP
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Cookies

Copyright 2023 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

DSpace Software dostarcza PCG Academia

Fundusze Europejskie