Przeglądaj wg Autor "Wiechoczek, Joanna"
Teraz wyświetlane1 - 4 z 4
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii2010Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Alianse marek jako narzędzie wzmacniania pozycji rynkowej przedsiębiorstw
Wiechoczek, Joanna - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Planowanie produktu globalnego i jego strategii - dylematy standaryzacji i dyferencjacji
Wiechoczek, Joanna - Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Projektowanie struktury produktu globalnego oraz portfela produktowo-rynkowego przedsiębiorstw ponadnarodowych a wdrażanie koncepcji masowej indywidualizacji
Wiechoczek, Joanna - Rozdział w monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Wpływ indywidualizacji zachowań konsumentów na kształtowanie struktury produktu oraz portfela produktowego przedsiębiorstwa
Wiechoczek, Joanna