Przeglądaj wg Autor "Zrobek, Janusz"
Teraz wyświetlane1 - 6 z 6
Wyników na stronę
Opcje sortowania
- Rozdział w monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Kształtowanie efektywnego portfela produktów terenów słabo rozwiniętych
Kobus, PrzemysławZrobek, Janusz - Rozdział w monografii2006Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marka e-learningu w świetle badań
Ratalewska, MagdalenaZrobek, Janusz - Rozdział w monografii2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Marketing na terenach wiejskich
Zrobek, Janusz - Rozdział w monografii2004Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Produkt branży fonograficznej i jego cykl życia w warunkach globalnej gospodarki
Zrobek, JanuszGałuszka, Patryk - Rozdział w monografii2005Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Wpływ nowoczesnych technologii na działalność firm fonograficznych
Gałuszka, PatrykZrobek, Janusz - Rozdział w monografii2008Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zastosowanie marketingu terytorialnego przez władze słabo rozwiniętych jednostek samorządowych (powiat brzeziński, województwo łódzkie)
Kobus, PrzemysławZrobek, Janusz