Materiały dydaktyczne
Stały URI dla kolekcji
Przeglądaj
Ostatnie zgłoszenia
- Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Analiza otoczenia przedsiębiorstwa handlowego na przykładzie grupy Carrefour
Małkowska, Magdalena - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Franchising jako strategia rozwoju sieci sklepów CHATA POLSKA
Mikołajczyk, Jan - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Pomysł na rozwój sieci sprzedaży „Piotr i Paweł”
Dobski, Paweł - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Sklep Wirtualnej Polski S.A.
Drygas, Piotr - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Problem delegowania uprawnień na przykładzie przedsiębiorstwa Aster
Dobski, Paweł - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Kalendarze — czyli jak ważne jest planowanie sprzedaży
Drygas, Piotr - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Działania integracyjne i marketingowe sieci sklepów „Społem”
Mikołajczyk, Jan - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie handlowym na przykładzie Wal-Mart Stores
Małkowska, Magdalena - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Źródła przewagi konkurencyjnej firmy Bestseller
Szewczyk, Marzena - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Analiza ekonomiczno-finansowa przedsiębiorstwa handlowego na przykładzie grupy kapitałowej Krakchemia
Małkowska, Magdalena - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Część trzecia. Transformacja sektora handlu w Polsce
Mikołajczyk, Jan - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Część czwarta. Zintegrowane systemy informatyczne w zarządzaniu przedsiębiorstwem handlowym
Drygas, Piotr - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Strategia rozwoju sieci sklepów abc
Mikołajczyk, Jan - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Strategia rozwoju sieci małych sklepów Żabka
Mikołajczyk, Jan - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Czynniki sukcesu sieci sklepów dyskontowych Aldi
Sławińska, Maria - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Samodzielnie czy w sieci — dylemat właściciela sklepu As
Mikołajczyk, Jan - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
IKEA — problem lokalizacji placówki handlowej
Małkowska, Magdalena - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Część pierwsza. Zadania
Sławińska, MariaMikołajczyk, Jan - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Możliwości rozwoju polskiego przedsiębiorstwa sieciowego - TRAPEX S.A.
Borusiak, Barbara - Rozdział w monografii2003Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Strategia rozwoju firmy Intermarché w Polsce
Sławińska, Maria