Siła marki jako czynnik wpływający na decyzję o zakupie na rynku przemysłowym na przykładzie oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw firmy Matrix.pl S.A.

dc.contributor.authorKozyra, Radosław
dc.date.accessioned2023-11-22T13:06:44Z
dc.date.available2023-11-22T13:06:44Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/2367
dc.languagepl
dc.pubinfoPoznań
dc.publisherWydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
dc.relation.bookZarządzanie produktem w warunkach globalizacji gospodarki
dc.relation.booklinkhttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/1887
dc.relation.pages339-348
dc.rightsOther
dc.titleSiła marki jako czynnik wpływający na decyzję o zakupie na rynku przemysłowym na przykładzie oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw firmy Matrix.pl S.A.
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication