Reengineerinig i zarządzanie jakością jako nowe narzędzia walki o klienta w Polsce u progu XXI wieku

dc.contributor.authorMusioł, Maciej
dc.contributor.authorMiksza, Adam
dc.contributor.authorŁobaziewicz, Monika
dc.contributor.authorMróz, Justyna
dc.date.accessioned2023-11-20T17:12:46Z
dc.date.available2023-11-20T17:12:46Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.urihttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/1115
dc.languagepl
dc.pubinfoPoznań
dc.publisherWydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
dc.relation.bookGospodarka polska u progu XXI wieku : ogólnopolska konferencja naukowa
dc.relation.booklinkhttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/1076
dc.relation.pages80-84
dc.rightsOther
dc.titleReengineerinig i zarządzanie jakością jako nowe narzędzia walki o klienta w Polsce u progu XXI wieku
dc.typeMonographChapterConference
dspace.entity.typePublication