Strategie marketingowe w handlu detalicznym i ich oddziaływanie na zachowania nabywców - analiza porównawcza Polska-Niemcy

dc.contributor.authorBorusiak, Barbara
dc.contributor.authorMałkowska, Magdalena
dc.contributor.authorMikołajczyk, Jan
dc.contributor.authorSławińska, Maria
dc.date.accessioned2023-12-05T12:49:18Z
dc.date.available2023-12-05T12:49:18Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.urihttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/6580
dc.languagepl
dc.publisherWydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
dc.relation.bookRozwój gospodarczy i rozwój przedsiębiorstw na pograniczu polsko-niemieckim w procesie integracji Polski z Unią Europejską
dc.relation.booklinkhttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/6540
dc.relation.pages250-315
dc.rightsOther
dc.titleStrategie marketingowe w handlu detalicznym i ich oddziaływanie na zachowania nabywców - analiza porównawcza Polska-Niemcy
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication