Analiza porównawcza jakości kształcenia w opinii absolwentów polskich i szwedzkich na przykładzie Instytutu Zaawansowanego Kształcenia Pielęgniarek Uniwersytetu w Göteborgu i Lubelskiego Wydziału Pielęgniarskiego Akademii Medycznej

dc.contributor.authorCuber, Tomasz
dc.date.accessioned2023-11-22T17:25:32Z
dc.date.available2023-11-22T17:25:32Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/2484
dc.languagepl
dc.publisherWydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
dc.relation.bookSystemy zapewniania jakości w szkolnictwie wyższym - aspekty praktyczne
dc.relation.booklinkhttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/2443
dc.relation.pages223-234
dc.rightsOther
dc.titleAnaliza porównawcza jakości kształcenia w opinii absolwentów polskich i szwedzkich na przykładzie Instytutu Zaawansowanego Kształcenia Pielęgniarek Uniwersytetu w Göteborgu i Lubelskiego Wydziału Pielęgniarskiego Akademii Medycznej
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication