Zintegrowana komunikacja rynkowa a potrzeby kreowania produktu i marki na rynku żywnościowym

dc.contributor.authorŚwiątkowska, Monika
dc.contributor.authorGórska-Warsewicz, Hanna
dc.contributor.authorKrajewski, Karol
dc.date.accessioned2023-11-28T13:31:23Z
dc.date.available2023-11-28T13:31:23Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/5006
dc.languagepl
dc.pubinfoPoznań
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
dc.relation.bookZarządzanie produktem : kreowanie marki
dc.relation.booklinkhttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/4458
dc.relation.pages120-127
dc.rightsOther
dc.titleZintegrowana komunikacja rynkowa a potrzeby kreowania produktu i marki na rynku żywnościowym
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication