Pomiar satysfakcji klienta wewnętrznego Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego na przykładzie Wydziału Spraw Obywatelskich i Migracji

dc.contributor.authorMocek, Tomasz
dc.contributor.authorSobczak, Katarzyna
dc.contributor.authorWasilewska, Małgorzata
dc.date.accessioned2023-12-04T10:05:04Z
dc.date.available2023-12-04T10:05:04Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.urihttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/6182
dc.languagepl
dc.pubinfoPoznań
dc.publisherWydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
dc.relation.bookPrace z problematyki rynku kapitałowego i ekonomiki jakości
dc.relation.booklinkhttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/5940
dc.relation.pages269-281
dc.rightsOther
dc.titlePomiar satysfakcji klienta wewnętrznego Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego na przykładzie Wydziału Spraw Obywatelskich i Migracji
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication