Organizacja marketingu i popyt na usługi markefingowe w polskich przedsiębiorstwach. Rola informacji w przedsiębiorstwie i sposoby jej pozyskiwania

dc.contributor.authorGarczarczyk, Józef
dc.contributor.authorMatusewicz, Radosław
dc.date.accessioned2023-11-28T11:27:43Z
dc.date.available2023-11-28T11:27:43Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.urihttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/4845
dc.languagepl
dc.pubinfoPoznań
dc.publisherWydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
dc.relation.bookMarketing usług profesjonalnych
dc.relation.booklinkhttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/4704
dc.relation.pages100-115
dc.rightsOther
dc.titleOrganizacja marketingu i popyt na usługi markefingowe w polskich przedsiębiorstwach. Rola informacji w przedsiębiorstwie i sposoby jej pozyskiwania
dc.typeMonographChapterConference
dspace.entity.typePublication