Znaczenie kampanii popierających zakup produktów krajowych w konkurowaniu z producentami dóbr importowanych na przykładzie Australii, Nowej Zelandii i Polski

dc.contributor.authorInsch, Andrea
dc.contributor.authorConejo, Francisco
dc.contributor.authorFlorek, Magdalena
dc.date.accessioned2023-11-30T09:40:30Z
dc.date.available2023-11-30T09:40:30Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/5649
dc.languagepl
dc.publisherWydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
dc.relation.bookDeterminanty i instrumenty konkurowania w działaniach marketingowych
dc.relation.booklinkhttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/5590
dc.relation.pages27-48
dc.rightsOther
dc.titleZnaczenie kampanii popierających zakup produktów krajowych w konkurowaniu z producentami dóbr importowanych na przykładzie Australii, Nowej Zelandii i Polski
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication