Znaczenie i funkcje pośredników handlowych w tworzeniu lojalności konsumentów wobec marki na rynku dóbr konsumpcyjnych częstego zakupu

dc.contributor.authorJaniszewska, Karolina
dc.date.accessioned2023-11-22T13:16:43Z
dc.date.available2023-11-22T13:16:43Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/2373
dc.languagepl
dc.pubinfoPoznań
dc.publisherWydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
dc.relation.bookZarządzanie produktem w warunkach globalizacji gospodarki
dc.relation.booklinkhttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/1887
dc.relation.pages367-378
dc.rightsOther
dc.titleZnaczenie i funkcje pośredników handlowych w tworzeniu lojalności konsumentów wobec marki na rynku dóbr konsumpcyjnych częstego zakupu
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication