Zasoby marketingowe firmy jako determinanta sukcesu na przykładzie przedsiębiorstw z Polski, Wielkiej Brytanii i Węgier

dc.contributor.authorFonfara, Krzysztof
dc.contributor.authorŁuczak, Miłosz
dc.contributor.authorHooley, Graham
dc.contributor.authorBeracs, Jozsef
dc.date.accessioned2023-11-30T07:04:07Z
dc.date.available2023-11-30T07:04:07Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.urihttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/5543
dc.languagepl
dc.publisherWydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
dc.relation.bookStrategie przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych : implikacje dla Polski
dc.relation.booklinkhttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/5391
dc.relation.pages46-59
dc.rightsOther
dc.titleZasoby marketingowe firmy jako determinanta sukcesu na przykładzie przedsiębiorstw z Polski, Wielkiej Brytanii i Węgier
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication