Wymagania stawiane statystyce regionalnej w badaniach segmentacji rynku dla potrzeb marketingu przedsiębiorstw

dc.conferenceStatystyka regionalna : metody i źródła zasilania informacyjnego
dc.contributor.authorRószkiewicz, Małgorzata
dc.date.accessioned2023-11-16T10:21:10Z
dc.date.available2023-11-16T10:21:10Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.urihttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/252
dc.languagepl
dc.pubinfoPoznań
dc.publisherWydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
dc.relation.bookStatystyka regionalna : metody i źródła zasilania informacyjnego
dc.relation.booklinkhttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/77
dc.relation.pages323-331
dc.rightsOther
dc.titleWymagania stawiane statystyce regionalnej w badaniach segmentacji rynku dla potrzeb marketingu przedsiębiorstw
dc.typeMonographChapterConference
dspace.entity.typePublication