Stopień zorientowania rynkowego firmy a realizacja strategii marketingowej przez przedsiębiorstwa w Polsce, na Węgrzech i w Wielkiej Brytanii

dc.contributor.authorFonfara, Krzysztof
dc.contributor.authorSzczepański, Robert
dc.contributor.authorBeracs, Jozsef
dc.contributor.authorHooley, Graham
dc.date.accessioned2023-11-30T07:10:46Z
dc.date.available2023-11-30T07:10:46Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.urihttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/5547
dc.languagepl
dc.publisherWydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
dc.relation.bookStrategie przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych : implikacje dla Polski
dc.relation.booklinkhttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/5391
dc.relation.pages60-72
dc.rightsOther
dc.titleStopień zorientowania rynkowego firmy a realizacja strategii marketingowej przez przedsiębiorstwa w Polsce, na Węgrzech i w Wielkiej Brytanii
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication