Uwarunkowania kulturowe w realizacji strategii promocji przedsiębiorstw międzynarodowych na rynku Unii Europejskiej

dc.contributor.authorBartosik, Małgorzata
dc.date.accessioned2023-11-22T08:19:22Z
dc.date.available2023-11-22T08:19:22Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.urihttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/1918
dc.languagepl
dc.pubinfoPoznań
dc.publisherWydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
dc.relation.bookProcesy przystosowawcze w polskim handlu zagranicznym w kontekście członkostwa w Unii Europejskiej
dc.relation.booklinkhttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/1909
dc.relation.pages13-24
dc.rightsOther
dc.titleUwarunkowania kulturowe w realizacji strategii promocji przedsiębiorstw międzynarodowych na rynku Unii Europejskiej
dc.typeMonographChapterConference
dspace.entity.typePublication